torsdag 24. mai 2012

Vepsestikk under foten.

Ja ja da sitter jeg her da å lurer på hva i alle dager som er feil med meg. Er det sånn at jeg er født med ulykke? Det er klart at i noen sammenhenger har vrl jeg også lykke, men når man fra man setter beina på gulvet skal ha ulykke da vet ikke jeg. I dag stod jeg opp og nesten med det samme jeg setter beina på gulvet tråker jeg på en veps. Siden det nå fortidenne pollensesong påsser jeg på å ha igjen både glass og dører på rommet mitt. Så hvordan den har kommet inn er et mysterium siden jeg har gardiner til å med i døra mi. Så nå sitter jeg her med en fot som hovner mer og mer opp. Jeg har hatt alergiske reakjoner på vepsestikk før, men jeg håper det går bra.
Ja jeg veit at jeg sutrer,men noen ganger kan man virkelog lure på hva som er galt. Håper det fikser seg snart.


7 kommentarer:

  1. Stakkars, håper det går bedre med foten din nå. Jeg ble stukket under foten en gang selv som tolvåring fordi jeg skulle ta på en støvel og det var en veps i akkurat den støvelen og jeg husker at det var fælt. Håper du får noe skikkelig lykke fryktelig snart nå :)

    SvarSlett
  2. Uhh, that goes wrong. I'm sorry for you. I hope it will better soon. Where is the weather in Norge?? Here in Austria it is sunny :).
    I have new things on my page. Greetings

    SvarSlett
    Svar
    1. The weather here in Norway is lovely over 25 degrees in the shade. It's nice to be able to enjoy the sun. Although there are more than 35 degrees in the barn where I work and it is a bit too hot. But I will not complain. Thanks for your comment.

      Slett
    2. Good morning!!

      Oh yeah that's very hot. Now I drive to Hermagor to go shopping :).
      Have a nice day

      Slett
  3. Hi again!!

    I have a competition on my blog: http://norge-girl.jimdo.com/blog/
    If you would like, you can join it.

    SvarSlett