onsdag 5. januar 2011

Tom Hilde superglad, å jeg jubler igjen.


Overskriften i Dagbladet 4 januar 2011 var: Må ha hjelp hver dag. Tom Hilde må være hos fysotreapaut hver dag. Grunen skal være at Hilde i en lengre periode har hatt vodt i ryggen. Men under rennet 3 januar gemte ham ryggprobleme og klinte til, dermed kom ham på en 3 plass og er dermed den første norske på pallen på 3 år. Den som var sist på pallen i hoppuken var Anders Bardal. I dagens VG kan man lese at Tom Hilde ikke vil hoppe først ut i Vikersund. Ham vil heller sende ut Anette Sagen eller Anders Jacobsen som testpiloter i monserbakken. Hilde har også godt ut mot Petter Northug grunent at Hilde synes at Northug er sutrete. Tom synes at prestasjone skal være grunner til overskrifte ikke at du oppføre deg som en idiot. Selv hevder ham at hopperne er litt gale i hodet, men ham mener at galskapen gjør seg utslag i hoppbakken og ikke i media. Å etter kvalifiseringen i dag så listen slik ut:

På denne listen finner du Tom Hilde på topp, Johan Remen Evensen på 9 og Anders Jacobsen på 11.
Vider kom Anders Bardal på 12 plass og Bjørn Einar Romølen på 14. Rune Velta kom ikke med i morgendagens renn.
Vis du vil se mer om resultatene kan du se på: http://englenhopphilde.blogg.no/1294246130_sinsykt_bra_av_tom_hi.html
Selv liker jeg å se Tom smile på den måten og jeg blir gald i hjete mitt av det. Men jeg har oppdaget at når Tom er gald og vellykkes har det en tendens til å gå galt for meg og omvent. Dette er noe som på meg virker skremende. Det er ikke noe som har hendt en gang men det gjentar seg og gjentar seg. Jeg har lest i boken "Slipp kjærligheten inn" å i følge den boken skal det være bånn mellom mennesker kjerlighetsmessig. Vis dette har en sammenheng med det jeg opplever med Tom Hilde lover det jo bra. Vi kan altså være knyttet til hverander som om vi var gode venner. Mulig kan det være at når jeg trenger mest god energi vil jeg ta den fra blantanne Tom, mens Tom tar energi fra meg. Det som er det rare er at vi ikke kjenenr hverander, men er etter det som står i boken knytett sammen på det åndlige plan. Å når man er det ligger det også en mening bak. Det kan være at vi har vert nære slekninger i tidliger liv. Kanskje kan vi ha vert søsken eller kansje også gift. Det er sikkert at vi har hatt en åndelig sterk tilknytting. Men dette er bare antagelser og noe jeg ikke vet. Hva som er meningen med det livet vi to har på jorden nå vet vi heller ikke. Det blir spenende å følge dette i fortsettesen. En anne rar ting er at jeg drømte om Tom Hilde lenge før jeg i det hele tatt viste hvem Tom var. Jeg viste ikke den gangen at Hilde var et etternavn.
Spørmålet til dere må bli:
Hva tror dere om dette?
Har jeg og Tom åndelig kontakt?
Har dette noe i seg eller er det bare tull det som stod i den boken?
Jeg ønske Tom Hilde lykke til i morgen og håper ham kommer langt opp på listen og pallen.
Vi snakkes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar