mandag 4. mars 2013

Her er svaret.

Dette er en spare børsje, men jeg har tenkt å bruke den til å putte målplanlapper nedi den. Hver uke vil jeg putte på målplanlapp som skal gjenomføres de neste dagene. Målplaner er noe jeg har stjelt fra idretten, så det blir spennende å se om jeg klarer dem. Det er selvfølgelig lov å komme med utfordringer. Noe mer spennende var det ikke i pakken. Vis det er noe dere vil jeg skal blogge om så er det bare å skrive det i kommentarfeltet. Ønsk meg lykke til.



4 kommentarer:

  1. Det var en fin ide :)

    SvarSlett
  2. Ååå, god ide! Kanskje noe for meg å? Haha, vet jeg er litt treg, men så akkurat foppall hvor BER og Tom hilde var gjester og jeg må bare le av han derre Tom altså :P Groupisene var greie dem, men dem var ikke akkurat tiere ;)Hehehe, gøyal fyr :P

    SvarSlett
    Svar
    1. Tror Tom egentlig er glad i fansen sin. Når det gjeder iden min om å skrive lapper med målplaner for en uke kom ideen etter å ha leat idrettens mentale treningslære. Takk for kommentaren.

      Slett