tirsdag 21. september 2010

På vei til Oslo


For de som følger med vet de at alt var vått igår derfor har jeg kontaktet huseieren og i påvente på reprasjon og at madrassen tørker reiser jeg til Oslo en uke. Der har jeg verdens snilleste tante som tok imot meg på kort varsel. Takk til henne. Ellers er det noen som kan sende meg litt flax og lykke. Jeg trenger det siden jeg verken fikk rein, klarer å levere oppgaven før mappen lukkes, har vært våt i 14 dager i et, og har fått vann i senga. I tillegg får jeg ikke tak i ham jeg elsker. Er det nok uflaks som går meg på nærvene på meg nå. Håper det slutter før jeg sprekker av sinne, for tolmodighet har jeg ikke. Ok da litt flax med at tante var hjemme. Noen som har tips hvordan man kan takle slike perioder?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar