tirsdag 9. november 2010

Oppdrag fra min søster.


Ettersom man blir eldre bli det verre og verre å finne ut hva man ønsker seg. Somregel fylles hjemmet opp av unødige ting. Jeg er vel kommet i den alderen som tenkes praktiske ting, da iform av sengesett for min del(to sett da jeg ser meg +). På oppfordring av min søster skulle jeg gulpe opp en ønskeliste noe som jeg har klart før, men i år har skolen ærli talt tatt knekken på den slags arbeide. Jeg skal iløpet av noen dager gå på butikktokt og finne ut hva jeg ønsker meg. Siden fjoråres komsept med delte ønskelistes funket dårli vil jeg prøve å publisere noen tips her. Tips på sparke: fritt forbruk på utvalgte personer(ta kontakt for nærmere info)

2 kommentarer:

  1. Har ikke tenkt så mye på ønskelister enda selv, men skal begynne å tenke litt til helgen tror jeg. Jeg er bare litt distrahert av andre ting (les: Nanowrimo) for tida =D

    SvarSlett
  2. Nå her jo jeg snart bursdag da.

    SvarSlett