onsdag 14. mars 2012

Alle hadde riktig.

Dere er jammen flinke altså. I de to innleggene nedenfor la jeg ut to bilder av noe som var født på 1980 tallet. Her kommer svarene.

Det første er denne gutten her:

Å nå ser ham slik ut:
 Selvfølgelig er det skihopper Tom Hilde.

Det andre var av denne jenta her:

Å nå ser hun slik ut: 
Å det er jo meg selvfølgelig meg.

Egentlig var jeg ikke så veldig overasket skulle bare se hva folk svarte på det.

På renn.
Fra onsdag til søndag var jeg på hopprenn. Det var egentlig veldig gøy, men også ganske slitsomt. Jeg fikk en del å tenke på, for meg har hoppingen hvert som et anker i livet mitt. Noe jeg har holdt tak i når livet har vært for vanskelig å leve.
Les mer om mine tanker rundt det her  

14 kommentarer:

  1. Sjekk ut ønskelista på bloggen min da, snart 16. april :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja skal gjøre det. Det er jo en måne til fødselsdagen din da.

      Slett
  2. Det var meget enkle oppgaver da, så ikke så imponerende at alle fikk de til. Og bra at du hadde det fint på renn :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Var det ikke vanskelig. Jeg hadde håpet at noen skulle ta feil, men det gjorde de altså ikke. Kanskje det er litt om hva jeg snakker om på bloggen min.

      Slett
  3. har du flere bilde av liten tom?
    Han var såååå søt! :)

    SvarSlett
  4. Synes du? Jeg tror jeg har et til et sted. Men dette var mest for å se om noen kjente hn igjen som liten.

    SvarSlett
  5. ja :) og du?
    ok...my norwegian is quite bad so i have to ask in english. Do you have a link or something to another photo of him, when he was little?

    SvarSlett
  6. Svar
    1. De kommer vel opprinnelig fra Tone, tror jeg.

      Slett
  7. vel? du har en andre bilde av han?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det har jeg. Men det tror jeg ikke jeg skal legge ut.

      Slett
  8. mener du det bilde med Terje og Truls?

    SvarSlett
  9. Jeg husker ikke. Det finmes sikkert fler bilder av Tom også.

    SvarSlett