lørdag 28. april 2012

Hverdags tanker

Hverdags tanker.
Når man sitter alene på et rom og ser ut på natten så kan savnet av en kjæreste komme. Hva i alle dager skall man gjøre for å kunne overbevise den man elsker over alt i verden at du er den han bør elske? Spørsmålene flyr gjennom hodet mitt, som en tørketrommel. Her jeg sitter å ser på bilder av den jeg har kjær. Hvorfor klar jeg ikke å se ham inn i  de fanatiske øyne hans å bare si at jeg elsker ham? Jeg har gitt ham en lapp der det stod, men ikke sagt de kraftfulle ordene. Hvorfor må det være så forbant vanskelig å imponere guter nå for tiden. Da jeg gikk på videregående krydde det med gutter og jeg trives, men nå savner jeg bare den tiden og alle gutten. Da skjønte jeg liksom hvordan jeg skulle være, men den egenskapen mistet jeg da jeg på nytt ble oppfordret til å være en jente på den feminine planet. Så derfor sitter jeg her og skriver i håp om at vedkommende tar det til seg og skjønner at kjærligheten jeg føler for ham er ekte.


"Min kjæreste kjære! 
Jeg drømmer om å ha dine sterke armer omkring meg når jeg er redd. Slik at du kunne trøste meg når livet går meg i mot. Du er den som får meg til å føle meg trygg, til å være den jeg er. Det er du som får meg til å stå i mot når livet ikke smiler min vei. Du er den som kan få solen til å lyse på himmelen, når skyen ligger tett. Jeg aner hvordan du får det til, men du kunne fått meg til å stå klissvåt i regnværet å ventet. Du kunne fått meg til å til å gjøre hva som helst. For du er den som gir meg mot, til å tro på at alt er mulig.


Jeg ser øynene dine, de stråler. Du har klart det igjen, nådd ennå et mål. Jeg merker at jeg selv stråler fordi du stråler. Dagen min blir så mye bedre når jeg ser at du har det bra. Du vet at de sier at kjærlighet gjør blind, men jeg vil være blindet vis jeg får lov til bo i hjertet ditt. Du har tatt plassen i mitt hjerte å der skal du få lov til å være. De sier at vis man gir hjerte sitt helt og fullt til en person er det som du har den med deg hele tiden. Jeg vil at du skal ha meg med deg hvor enn du går. At tanken på meg skal gjøre deg like lykkelig som du gjør med meg. Du er fantastisk jeg har ikke ord bare en masse klisjeer som jeg kan tømme utover deg.   


Alt jeg drømmer om er dine sterke armer omkring meg og at jeg isåfall kan få ha hjertet ditt til lån."

4 kommentarer:

  1. Hej, my translation is very bad, so I can't understand your text. Not so bad :), but another question.
    What is your name on facebook?? Or you don't say this??
    If you don't say it, it is not a problem.
    Hilsen fra Austria

    SvarSlett
    Svar
    1. Ok. I am not so god in english so I dont feel can write som post on it.

      Slett
  2. Hei igjen :)

    Syns det du hadde skrevet her bare var utrolig vakkert! Er han du elsker singel?? Er nemelig stup forelsket i en fyr, men han er opptatt...

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, han jeg elsker er singel, isåfall etter det jeg vet. Vis du er forelsket i en som er sammen med noen, er kanskje et kiipt men godt råd å glemme å gå vidre. Eventuelt kan du jo likevel si det til vetkommende å se hva som hender. Det er utrolig vanskelig for alle mennesker er innviduelle. Men vis det er til noen trøst veit jeg at sitvasjon din er vanskelig. Det verste du får er et nei og det kan være både vont å vanskelig. Noen ganger kjennes det ut som om noen tar spenntak i brystkassen din å river ut hjertet ditt. Men en ting er sikkert det kommer til å "gå over", selv om det kanskje ikke kjennes sånn ut der og da. Mennesker takler dette forskjellig, noen går vidre fort mens andre kan bli der lengre. Det er viktig å være ærlig med seg selv og tilate seg å ha det kiipt, men også å prøve å gå vidre. Lykke til, håper kjærligheten smiler din vei. Takk for hygglig kommentar.

      Slett