fredag 13. juli 2012

Fredag den 13.

Våknet i da tidlig for å dra på jobb. Idag er dagen da alt er bakvent tenkte jeg da jeg knekte flere lys. Før jeg holdt på å falle ned fra kirketårnet. Stevde med luka da jeg skulle ned igjen. Ellers gikk dagen sånn passe bra til  jeg låste kirken. Etter å ha låst safen gikk jeg ut i kirken igje og oppdaget at globa stod i brann. Det første jeg tenkte var å få slukker den. Noe jeg strevde febrisk med å få til. Så da tenkte jeg nå går brannalarmen. Så fikk jeg slukket det og det kom en del røyk. Jeg ventet i 10 minutter å sjekka at alt var slukket en siste gang. Dermed kunne jeg slukke lyset, sette på alarmen og låse meg ut. For en dag sa jeg og da fortalte bestemor at det var Fredag den 13, dagen da alt går galt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar