torsdag 17. mai 2012

17 mai

Da var vi kommet til vår kjære narsjonaldag 17 mai. Denne dagen feirer vi grunnet at vi fikk grunloven. Men hvor ble grunnlov underskrevet?
Hvem var det som var tilstede?
Hva sa de etter at de hadde underskrevet?

Min 17 mai.
Jeg har feiret 17 mai i hjembygda min på Dovreskogen. Selv om været ikke viste seg fra sin beste side da vi gikk i 17 mai tog hadde jeg en fin 17 mai. Da jeg kom hjem fra feiringa brukte jeg hårføneren til å tørke stømpebuksa mi med. Etter dette reiste vi til Jetta kaffiteria for å spise middag. Det er absolutt til å anbefale, super god mat. Så var det is. Det er en rar ting dette man får alltid plass til litt is.





2 kommentarer:

  1. I celebrated also the 17. May. I hange out my norge flag from the balkony. My grandfather asked me:,, Is today a celbret day in Norway?"
    We had lunch and dinner at home, but it was a very nice day :).
    Tomorrow I drive 5 days with my school class to italy. There we have a sport-language week.
    I am not very happy, because I can't write Tom on his homepage. I can see his page ( with my mobile phone ), but I can't write :'-(
    Greetings

    SvarSlett
    Svar
    1. Thanks for your comment. So fun to hear you also celebrated May 17. It is not so common that people who are not Norwegian or wear living in Norway makes it I think. I'm here too the same problem when I go to the homepage of Tom. I can read what he writes, but I can not comment on or read any comments. I had to get someone else to comment when I have not had a PC. It is in essence stupid for it is many times that I've wanted to comment on, but sidne I do not have access to PC I can not do it. Have you heard of several who do not get commented by phone at Tom's side?

      Slett