mandag 31. januar 2011

Aktiv dag!

Hopprenn i min egen bakke!
Kuva bader i sol! På vei nedover lia!
Meg litt ovenfor "Tverrhafella"
Hei folkens i dag har jeg hatt en skikkelig aktiv dag! Først reiste jeg, pappa og Stein opp på fjellet for å se etter åten og sett ut vasler på den. Jeg og Pappa hadde planlagt at vi skulle renne oss ned lia med ski for å se etter om vi så spor etter Gaupe siden gaupejakten starter 1 februar. Vi fant ikke spor av Gaupe, men det var en del hare og elg. Det var også spor etter hund. Vi hadde feller under skien slik at det ikke gikk så fort nedover for det er ganske bratt, men det var sinsykt gøy. Noe jeg håper at jeg får gjøre igjen snart. Etterpå hadde vi kaffemøte hjemme ved kjøkkenbordet der vi analyserte spor om det var gaupe eller ikke noen ander hadde funnet. Bilde av sporene har jeg ikke, men det kan hende det kommer senere, de var isåfall omtrent 10 cm lange og det er store spor, å så gikk de parvis bortover. Tyder på et mådyr, men vi fant ikke ut av det. Så var klokken nesten halv 4 og jeg spente på meg skien for en trenig i hoppbakken. satte meg som mål å hoppe til mørket tok meg og det gjorde jeg. Jeg fikk til 50 hopp da så jeg ikke mer og tuslet inn til mammas middag. Etter å ha hvilt en stund så var det møte i hjelpekorset, så jeg var ikke hjemme før nærmere 9 i kveld. Da sank jeg sammen i en stol og her sitter jeg. Tenkte egentlig jeg skulle lage et video innlegg i dag, men jeg tror det kommer i morgen.
Som dere har sett driver jeg å utforder meg selv i disse uken, men jeg har satt meg en stor utfordring. Det er at jeg skal klare 500 hopp før Vikersund og 1000 hopp før VM. Skal snakke mer om det i morgen, nå må jeg sove for skal man være aktiv ute er det dagen som gjelder. Jeg gleder meg til morendagen. Vis noen har utfordringer til meg så er det bare å skrive en kommentar om det så kan det hende akkurat din utfordring blir gjenomført, dere står fritt. Er det elelr noe dere har på hjert så bare skrik ut. Natta eller god morgen for der leser dette sikker ikke før i morgen.




2 kommentarer:

  1. Oi dette innlegget var langt til deg å være, leste hele og har ikke så mye fornuftig å si, men det var interessant og jeg likte bildene. Ha en hoppende fin dag! =D

    SvarSlett
  2. Karoline: Var det mer intresangt? Er det noe du vil se mer om?

    SvarSlett