tirsdag 11. januar 2011

Tom er syk, det påvirker meg.


Hei. Det er svært lite komentare her for tiden.

Jeg velger å fortell at Tom Hilde i deg er syk og ikke er på trening. Dette er noe som dere som har lest et tidliger innlegg også påvirker meg. Jeg har i dag vert noe syk og guffen om det kommer av at Tom er syk eller det kommer av at det er surt vær ute er usikkert, men jeg tror kansje det har en påvirkning. Prøver å finne ut hvordan jeg kan klare å få Tom til å bli frisk igjen slik at ham kan få det betre selv om ham nok ikke har det så dårlig. Det blir mye Tom preik her for tiden, men det er rart at de påvirker meg også. Særlig i form av at jeg ikke her hatt kontakt med ham fysisk på lenge. På søndag våknet jeg med en følese om at Tom Hilde hadde feber og sener på dagen skrev Tom på sin blogg at ham hadde feber den natten og på dagen. Nå er altså jeg "syk" å det samme er Tom.
Hva tenker dere om dette med åndlig kontakt?
Har jeg åndelig kontakt med Tom Hilde?
Synes dere at dette er skumelt eller er det bare meg?

3 kommentarer:

  1. E trur faktisk at sleke ting kein ha en invirking e altså ! spennandest å litt skummelt æ d au! god bedring Anne Mari, håpa du bli frisk så tom bli frisk ! klem Stine

    SvarSlett
  2. Det kan godt hende det er noe åndelig som gjør det, alt er mulig og jeg håper både du og Tom er i utmerket form alt i morgen (om ikke før) =D Klem <3

    SvarSlett
  3. Jeg er mye bedre og det samme er Tom også han har hoppet i Midtstua i dag, men ham var ikke fornøyd i dag. Fint at det er fler som tror på meg.

    SvarSlett