onsdag 26. januar 2011

AU! Men jeg skal ha minst 20 hopp idag å!

Hei! I går spurte om noen ville gjette på hvor mange hopp jeg klarte i dag. Jeg fikk et svar fra Stine på 60-70 hopp. Det var noe som jeg ikke klarte, men i dag var det ikke mørket som tok knekken på meg. I dag klarte jeg 19 hopp før jeg slo meg så kraftig at jeg måtte krabbe opp til hopp nummer 20 og etter det svimet jeg av. Så pappa hjalp meg inn igjen og da jeg kom inn i gangen datt jeg så lang jeg var inne i gangen. der ble jeg liggende i 10 minutter før jeg kravlet meg opp i en stol. Da hadde det den verste svimmelheten gitt seg. Mamma mener at det er at jeg har fått en trøkk som føret til at blotrykket mitt ble ustabilt og at det var derfor jeg ble svimmel og svimet av.
På de 20 hoppen jeg gjorde i dag brukte jeg litt under 1 time. Det vil si at på 60 hopp vil jeg klare på ca 3 timer. Men nå er jeg frisk igjen, så jeg skal hoppe i morgen også før jeg reiser til Lillehammer på fredag morgen og blir der til Lørdag, så jeg har i morgen og på søndag til å klare denne ukens mål.
Hvor mange hopp skal jeg klare i denne uken?
Hvor mange hopp klare jeg i morgen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar