søndag 23. januar 2011

Dennne ukens utfordring er gjennomført.

Denne uken var utfordringe min å hoppe minst 100 hopp i min egenkonsturete bakke, Elvestad. Bakkens navn er flaten og er konsturet med prinsippet spretthopp. Jeg tipper at bakken har et K-punkt på ca 2 meter. Bakkerekorden er på ca 3 meter på Åsande fjellski.
I neste uke vil jeg ha en ny utfordring og jeg utforder min egen blogglesere til å komme med forslag om en utfordring jeg skal gjøre i neste uke. Jeg kommer siket til å ha gjenomkjøreinger i denne bakken og skal prøve å faå til vidoanalyse av hoppen min etterhvert.
Har du en utfordring som jeg kan gjøre neste uke?
Elles er jeg glad for alle hilsner, vær snille mor hverandre folkens.

1 kommentar:

  1. Jeg har ikke noen utfordringer på lur, men lykke til med hoppingen :) Ha en fin dag og hei hei!

    SvarSlett