tirsdag 12. april 2011

Demonstrasjon i Oslo

Hei. tenke jeg skulle skrive litt om demonstrasjon og seminare jeg var på den 12 april.

Sammen med Norges bondelag reiste jeg og omtrent 700 andre på demonstrasjon og seminar i Oslo. Jeg reiste fra hjemme ved halv 4 tiden m morgen og var hjemme sånn ved 22.30 tiden.

Først gikk vi runt hele Oslo med politeskorte og greier. jeg gikk med Dovre skiltet siden jeg var den eneste fra Dovre. Vi stod i Øsende regen og holdt ut fåran stortinget i vår poletieskorta og fredlige demosntrasjon fre Lanbrukes hus til stortinget. Etterpå var det seminar.


Likefør kokken 13 så det slik ut på lerettet før seminare.


Dette bildet er fra Ringebu på tur hjem ca klokken 20.30.

1 kommentar:

  1. Synd du var i Oslo den ene dagen da det var regnvær. De andre dagene i det siste har det vært strålende fint vær. Men hørtes ut som en interessant og begivenhetsrik dag og håper det førte frem og slikt. Ha en fin dag!

    SvarSlett