mandag 18. april 2011

Påsken er i gang!







Hei og hopp.




Nå er det endelig påske og påskeferie for de fleste. Her på gården er lamminge i gang og jeg gleder meg til å få mange fine og sprek lam. Det er mulig at jeg kommer til å filme en lammefødsel sener slik at dere kan får se det også. Vis noen er intrisert i det? Egentlig var jeg tenkt å å lage en video der jeg selv ønsker dere god påske, men siden jeg har klart å ødelegge mikrofonen så får dere vente med det til jeg får tak i utstyr igjen. Jeg laget en video med bilder jeg tok på fjellet i dag. Legger også med bilder så da kan dere samenligne mellom forje gang jeg var der, den 15 april og den 18, april.







Skogsetrene 15 april 2011







Skogsetrene 18 april 2011




Elles håper jeg at dere har det super hvor enn i verden dere befinner dere. Jeg er forsatt villig til å ta i mot utfordringer som der vil at jeg skal blogge om.




Jeg ønske dere med dette God påske, vi snakkes!




(Jeg her en vido som jeg tok på fjelle, men jeg har opplasningprobelmer, men den kommer snart)





Legg gjerne igjen en komentar så blir jeg så glad at.:)

2 kommentarer: