onsdag 21. desember 2011

Nå inntar julestesset

Julestress. Har du hørt ordet før? Ja helt sikkert, kanskje har du også kjent det på kroppen.
Alt skal fikses før jul, helst skal alle rom vakes, skapene ryddes(gud så mye rart men da finner) for i julen skal man ha det koselig.
Her er ting man burde gjøre før jul:

  • Henge opp adventspynten
  • Henge opp ny vaskede gardiner
  • Bake minst 7 slag
  • Lage og kjøpe julegaven til slekt og venner
  • Pakke alle gavene
  • Sende julepakken helst før 16 desember(OBS jeg var vist litt sent ute)
  • Brygge øl.
  • Vaske rundt i alle kriker å kroker(Isåfall late som) 
  • Kjøpe inn og finne ting til kransene
  • Binde kranser til gravene.
  • Finne juletre
  • Pynte huset
  • Pynte fjøset
  • Gi nissen julegrøt
  • Pynte juletreet.
  • Til slutt må man pynte seg selv og lage lutefisk.
  • HAR JEG GLEMT NOE?
Nei folkens det viktigste er 
Å husk å ta vare på hverandre i dette julestresset!
 Å jeg vet isåfall en ting jeg må gå å legge meg, for jeg har mange ting igjen på listen i morgen!
Ha en god førjulstid!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar