fredag 16. desember 2011

Hva ønsker du deg til jul?

Dyrt å oppleve.
Hva man ønsker seg til jul er helt individuelt, men etter å ha gravet i skuffer og skap for å finne ut hva i alle dager jeg mangler har jeg kommet fram til at slik som min situasjon er nå mangler eg faktisk ikke noe. Likevel er det jo noe jeg ønsker meg, men det er jo slike ting som man vanskelig kan oppfylle og min søster sa til meg at mange gaven jeg ønsker meg er svært dyre. Det stemmer jo også for jeg vet at billetter til hopprenn er dyrt, en billett til Vikersund koster 500 kroner i tillegg skal de ha 20 kroner i ekspedisjonsgebyr. Det betyr at for renn i Vikersund har jeg bare på ekspedisjonsgebyr 60 kroner. Det er jo det jeg ønsker meg mest i tillegg til billetter til hopprenna i Holmenkollen. Det er jo ingen hjemlighet. I år prøver jeg å gå for ønsker på opplevelse siden å se om det gir noen uttelling. Nesten ingen tok sjansen til fødelesedagen min, så da satser jeg på jula i år igjen. Kjæreste så klart.
Men de som kjenner meg vet at det jeg ønsker meg over alt i verden er en kjæreste. Det er selvfølgelig en umulig gave å gi meg vis man ikke får pakket inn en stakkar å presset ham under juletreet. Men jeg tviler på at den jeg ønsker meg kommer under treet her i år, selv om jeg har prøvd å gjøre mitt for å det ønsket skulle gå i oppfyllelese. Men ennå har jeg ikke fått respons, jeg håper jo at ham isåfall responder slik at jeg kan få vite hvor landet ligger. Såpass respekt bør ham gi meg når jeg forteller hva jeg føler for ham.
Mange rare ønsker.
Men jeg er ikke alene om å ønske meg en kjæreste til jul. I følge julenissen som bor i Drøbak er de mange som ønsker seg en kjæreste til jul. Men ham har også fått mange andre rare ønsker Les mer om saken her..

En liten utfordring til dere.
Vis du fikk ønske deg akkurat hva du ville til jul.
Hva ville du ønsket deg?
Skriv en liste på 5 ønsker.

Her er mine 5 ønsker:
  1. Fred på jord.
  2. Kjæreste.
  3. Evig liv for de jeg er glad i.
  4. Barn.
  5. Følge hoppgutta i verdenscupen.

1 kommentar:

  1. Håper du hører fra ham snart og at du får tingene du ønsker deg til jul :)

    Hvis jeg kunne ønsket meg fem ting og det kunne være hva jeg ville så ville det vært dette (i villkårlig rekkefølge):

    1. Biblioteket Belle får i Disney-filmen "Skjønnheten og Udyret" fylt til randen med bøker jeg har og ønsker meg og vil ønske meg. Det kunne også vært fullt av cder (særlig musikalcder) og filmer (særlig animasjonsfilmer signert Disney)
    2. Nok penger til å kunne kjøpe meg hva jeg vil, dra hvor jeg vil og nok til at jeg ikke hadde måttet bekymre meg for penger i det hele tatt resten av livet.
    3. Å bli forfatter med flere utgitte bøker (aller helst bli den norske J.K. Rowling OG å vinne Nobelprisen i Litteratur)
    4. At jeg hadde evnen til å klappe i hendene og så hadde alle jeg kjenner det bra med en gang.
    5. Å finne en magisk verden, mitt eget Narnia, som jeg kan dra til og så oppleve et storslagent eventyr der

    Det er de tingene jeg kommer på nå :)

    SvarSlett