onsdag 20. juni 2012

Brudekjole prøving og drømmer.

Jeg måtte bare blogge igjen. For nå tror jeg at jeg er blitt litt smågal, for i dag dro jeg på brudekjole prøving. Var innom fretex og gikk meg på denne. Som jeg ikke kjøpte altså, men jeg er gal nok til å ta noen bilder av den. Den passet akuratt å jeg tenkee at det må jo være et tegn fra oven. Jeg forelsket meg i den kjolen, så da vet dere hva som jeg ønsker meg. Kan jo ikke garantere at det er en slik en jeg gifter meg i for den hadde ikke slepet jeg ønsket meg. For den kjolen skal være hemmelig inntil jeg går opp kirkegulvet. Da kommer bilder av den ut. Grunne til at jeg ikke slod til på denne er vel at jeg forsatt ikke har en kjærste og bruke 700 kroner på noe jeg risikere å aldri få brukt er bortkasta. Lurer også litt på hva de hadde sagt hjemme hadde jeg kommet drassende med denne. Va synes dere om denne kjolen. Kler jeg den? Er det lov å prøve brudekjoler også når man er singel?





4 kommentarer:

  1. Syns det er helt lov å prøve brudekjoler selv om man er singel og du kledde den skikkelig godt :) Fretex er toppen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det jeg håper jeg får lov til å gifte meg en dag. Takk for kommentaren.

      Slett
  2. Oh, You looke very pretty in the dress. Nice, nice :)))

    SvarSlett
    Svar
    1. I hope that one day I may be allowed to go into a wedding dress and say yes to the one I really love. Actually I do not think that I am demanding too much then. But I have to get my boyfriend only then, it's the first problem.

      Slett