mandag 4. juni 2012

Dagdrømmer

Dagdrømmer meg bort fra verden.
Nå sitter jeg her å dagdrømmer meg bort fra verden, jeg skulle så gjerne ønske at den hadde vert annerledes. Den jeg elsker skulle jeg gjerne hatt et svar fra slik at jeg liksom kunne forsette livet mitt. Jeg hørte på et intervju på tv i dag at vis man skulle finn ut hva som var rett skulle man følge hjerte. Det tror jeg er sant og jeg er ganske sikker på at ham jeg er forelsket i fines inni hjertet mitt. Han var isåfall der sist jeg sjekket. Jeg lurer alltid på hva ham driver med for tiden om ham tenker på meg eller om han ikke har ofret meg en tanke siden han så meg sist. Jeg tenker isåfall på han hver eneste dag. Og ønsker at han var her hos meg. Jeg skulle fortalt han så mye og vi kunne sittet å bare vært der for hverandre. Men ha er ikke her selv om han vet at jeg elsker ham har ham ikke gitt et eneste pip fra seg. Hva det betyr vet ikke jeg.

Masse ønsker.
Jeg har masse ønsker for fremtiden. Mange av de kan nok skremme vette av mange, da i særlig grad gutter. Til dere sier jeg, ta det med ro jeg tenker bare lagt fram i framtid. Likevel velger jeg å dele de her. De som kjenner meg godt, og sikker mange av de som har fulgt bloggen min har skjønt er at jeg ønsker meg en jeg kan dele livet med. Gjerne hele resten av mitt liv, og hva er da mer naturlig å tenke på at man skal gifte seg, og hvordan jeg kunne tenke meg at det skulle forgå. En venninne sa til meg at, du har jo tenkt ås nøye gjennom bryllupet ditt at det bare er for brudgommen å møte opp i kirken og gjøre som du sier. Alle jenter har vel et drømmebryllup. Jeg tenker at jeg vil tilpasse mitt litt etter hvem som kommer til å stå ved min side og selvfølgelig andre faktorer.Vis jeg får ham jeg elsker nå vet jeg isåfall hvordan mitt bryllup skal være, men det er rom for noe forandringer. Jeg er sikker på at det blir et bryllup vi kommer til å huske resten av mitt liv. Jeg vet hvem jeg har lyst ti skal være min forlover i det bryllupet, isåfall vis hun vil. Men det er bare i min fantasi dette bryllupet lever ennå, jeg tror jeg kommer til å skremme livet av de fleste med det selv om det er et ganske greit gjennomførbart bryllup. men det er lov til å drømme.

Et annet ønske jeg har er at jeg skal få lov til å få glede å få et barn. Det er liksom det jeg tenker mest på at jeg må få lov til å bli mor en gang i livet mitt. Noen vil kalle meg "verpesyk", men jeg tror at de som kjenner meg skjønner hvorfor jeg har lyst på barn. Jeg er nemlig veldig glad i barn, mange sier til meg at det må jeg ikke si vis jeg blir sammen med en gutt for da kommer han til å rømme og særlig vis han ikke er klar for å få barn selv. Men jeg tror at han kommer til å ane det ved det første barnet vi ser. Jeg stråler opp når jeg ser barn og veldig glad i dem. Så det er vel ingen som er i tvil om at jeg er glad i barn.



Vær fornøyd med livet ditt slik det er.
Det kan være mange som lurer på hvorfor jeg ikke er fornøyd med livet mitt slik det er. Jeg har en fantastisk familie rundt meg som stiller opp for meg. Jeg kan gjøre omtrent akkurat slik jeg selv ønsker, hvorfor vil jeg da bytte dette ut med et liv der jeg må sette noen andre foran meg selv? Men jeg har jo alltid hvert vant til å ta vare på andre og har nok en tendens til å tenke på andre foran meg selv i mange sammenhenger.Det er klart at jeg er egosentrisk i noe sammenhenger jeg også, men jeg hater å bli sett på som egoistisk. Jeg vet at vis jeg får den jeg vil ha så er jeg nødt til å bruke mye tid på ham og fokuser på det ham driver med, men jeg tror at jeg skal klare å takle det. Jeg må bare være tøff nok til å kaste meg ut i det. Ønske meg gjeme lykke til på veien.    

4 kommentarer:

  1. Elsker disse lange innleggene, du skrive så interisant og reflektert :D Mer vet jeg ikke hva jeg skal si, ønsker deg utrolig mye lykke til, og håper han du mener er mann nok til å svare deg enten det er positivt eller negativt. Så håper jeg du finner drømmemannen, får et drømmebryllup, og barn sammen :) Alt ordner seg nok tilslutt skal du se ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen hjertelig takk for at du loker innlegget mitt.

      Slett
  2. Hi Anne, You looks great in the dress :D. I do not realy understand the text, but I think you want to get married. Or?
    Have you a boyfriend?
    The child is very sweet :). I also want to get married on a very important place for me. On the nordkapp. Oh yeah, my dream wedding.
    greetings

    SvarSlett
    Svar
    1. Yes, really want to marry me. No, I have unfortunately not yet boyfriend. He did not answer me at my request yet. Must be properly talked with him alone. Thanks for your comment. I hope you have a dream wedding once. It sounded nice.

      Slett