lørdag 9. juni 2012

Mål og mening i livet.

Sitvasjon forandring.
Ting kan forandre seg fort når det først ruller avgårde. Jeg har godt på deltids innkallins arbeide i 5 månder. Det har til tider hvert frusterende og vanskelig. Nav(som jeg forsatt hater) har liksom ikke vert til så særlig hjelp. Jeg har innfummet meg i sivasjon, å i stedet for å sette livet på vent planlagt litt frem i tid. Det skulle jeg ikke ha gjort, for plutselig begynner et eller annet hjul å rulle. Nå vil plutselig mange ha meg i praksis. De har sikkert hørt rykter eller noe som har kommet for en dag. Dermed blir nav nedringt av folk som vil ha akkuratt meg. Fyren på nav blir så lei at han tilbyr ennå mer penger og en lang avtale for å bli kvitt meg. Skulle ikke det holde så ville han være behjelplig med ennå mer, man kan jo begynne å lure på om noen virkelig har vekkket han opp fra sin stille dvale. Så da har jeg jobb til jul fra og med den dagen jeg hadde planer ifra. Så nå må jeg bare fikse litt så er jobbsirkuset igang.

Ingen kjæreste sålangt.
Noen som vet hvordan man får vekket opp den biten? Jeg har jo, som jeg har skrevet om til det kjedsomlige, forelskt meg i verdens beste gutt. I de siste årene har jeg jobbet hard for å få han til å forstå at jeg vil være ved hans side til døden skiller oss av, vis vi finner ut at det er der vi vil. Jeg har jo planlagt bryllupet, å det kommer til å bli orginalt og tradisjonelt en salig blanding. Det er isåfall et bryllupsforslag som kommes til å huskes lenge. Tror det blir morsomt og spennede. Jeg har tenkt på hvem jeg vil ha til forlover og hvem som skal fikse meg. Men her er det som dere sikket forstår ingen fremgang. Jeg skal jobbe med saken og kanskje vis jeg er super heldig begynner hjulene å rulle her også. Det er nok noe jeg har oversett som jeg bør se får jeg rekker frem til mål der også. Men kanskje er det slik at målet er der, du må bare ta et overblikk for å se det. Jeg håper at noe gjør slik at han isåfall vil snakke med meg. Tror han kommer til å bli overrasket. Så da håper jeg at alt legger velviljen til og jobber for at ønsket mitt skal bli oppfylt. Så skal jeg gjøre mitt beste. Kryss fingrene og ønsk meg lykke til.


6 kommentarer:

  1. Oj, så spennende! Hvor har du fått jobb, og hva slags jobb er det?? Nå ble jeg kjempeglad :D Og ang. prosjekt kjærlighet, hvis du har elsket en og samme fyr i tre-fire år, er han definitivt verdt å satse på! Er nok ett eller annet du har oversett :) Lykke til videre med alt og alle, og husk å hold oss oppdatert :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er en jobb blant annet som guide i Dovre kirke. De er åpne fra og med 1 juli 2012. Det er bare å komme, åpningstiden er ikke bestemt ennå. Takk for kommentaren og for at du følger med på bloggen og kommenterer, det setter jeg stor pris på. :)

      Slett
  2. Hej, nice photo:D
    You wrote on my page that you like Ylvis. Were You ever live by a TV show from the Ylvis brothers?
    I have a new layout on my page:)
    God natt

    SvarSlett
    Svar
    1. No I have never seen Ylvis in real life. But I intend to go on a show with those once. Maybe I ask me any, it would host cool, especially if I get me the one I want.

      Slett
  3. Lykke til, krysser fingrene og satser på at det skjer noe progresjon når det gjelder kjærlighetsprosjektet fort som svint :) Og håper alt ordner seg med jobbting og sånt så du får gjort alt du vil!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er det jeg håper også da. For jeg må få snakket med ham snart før jeg blir gal. Ellers så jeg Thea kommentert i et tidelige innlegg at hun synes at han burde være mann nok til å svare meg. Må prøve å bli litt mer optimist.

      Slett