onsdag 17. august 2011

Flytta til Lillehammer jeg.

Heisann. I det siste her det skjedd mye på forskjellige fronter. Som jeg skrev i et tidliger innlegg har jeg endleig fått meg hybel på Lillehammer så nå er det bare å starte på igjen på skole. Jeg tror at jeg kommer til å trives veldig godt på denn hybelen her jeg eget kjøkken det eneste som bekymre meg er strømregningen for de kommer i tillegg til hybelen leien, men det er både intenett og kabeltv her så jeg tror at jeg kommer til å kose meg. Satt foresten å så på tidliger innlegg her http://minopplevelse.blogspot.com/2011/03/trk-dine-tarer-kjre-venn.html og på dikten jeg skrev under VM om å nyte øyeblikket.

Det handler om å nyte øyeblikket.

Det handler om å nyter øyeblikket.

Det handler om å ta vare på minnene.

Det handler om å få kjærlighet.

Det handler om å bli sett.

Men mest av alt handler det om,

å se andre i kjærlighet og godhet.
Nyt øyeblikket og kjærligheten liver gir,
å ta vare på minne som om det var de siste.
Jeg tror at det er det mange glemmer at man lever her og nå og man vet jo ikke hva morgendagen bringer. Jeg er selv ikke så veldig flink til å nyte øyblikket og skulle gjern ønske at noen øyeblikk hadde vart lenger. Men slik er det ikke i livet, man får sine øyeblikk. Under VM var jeg faktisk veldig flik til å nyte øyeblikken etter at jeg tok dette bilde av Tom Hilde.
Dette er et øyblikk som jeg husker veldig godt. Det småsnødde og plutselig så jeg Tom se opp på himmlen. Midt under en Østerikske Narsjonalsangen. Jeg har ofte i ettertid lurt på hva ham tenket der hem stod forann et kokende hjemme publikum. Det var jo helt magisk på Univeritesplassen å jeg klar ikke engan å være i nåheten av hvordan det føles å være utdøver på senen. Faktisk blir jeg inspiret av toppidrettsutdøvere ikke med det å trene så mye, men i hverdagen når det ikke alltid er så enkelt. Jeg vet at et sted der fremme er målet å jeg har tenkt å nå det på best mulig måte. For som Tom Hilde sa "vis man jobber hardt nok for å nå målen sine å ofter nok så når man dem til slutt". Jeg har satt meg mine mål og jeg har tenkt å nå dem.
Men nå er det trossalt natta så nå må jeg nok ta å sove siden jeg skal på skolen i morgen. Blogges folkes og husk det er altid lov å komme med utfordringer og tips om hva dere vil jeg skal skriv om. Mulig at jeg stikker bort i bakken en tur å ser hva om fåregår der skal vist ikke våre så alt for angt dit herfra så det er jo noe å gjøre, men jeg sår se på været. Go natt til de som leser det før de legger seg og god morgen til de som leser dette om moren.

1 kommentar:

  1. Viktig budskap det der, det om å nyte øyeblikket og vel så viktig å være klar over at innsats er det som fører en til seier. Minner meg om Nanowrimo for meg (selv om det er et litt dårlig eksempel). Håper du får det hyggelig på hybelen, jeg har det toppers i leiligheten min (som jeg har flyttet inn i og som du måå få besøkt etter hvert) =D

    SvarSlett