fredag 18. november 2011

La Tom Hilde vinne rennet 19.11.11


Hei, for de som ennå ikke vet det er det snart klart for bursdag. Å ikke hvem som helst sin bursdag, men min bursdag. Den feires sammen med familien den 19 november, men jeg har selv bursdagen min den 20 november. For de som lure har jeg også lagt ut ønskeliste over hva jeg ønsker meg siden jeg er blitt bedt om det fra familie og venner og det er en enkel måte å gjøre det på synes jeg. Dette er selvfølgelig ikke poenget.
Men for de som følger med på hoppsporten (som ifølge meg er det kuleste som finnes) vet at vi i Norge har begynt med å ha en sesongåpning helgen før selve verdencupen. I år er det ikke snø, men hopperne skal hoppe i Midtstua som er i Oslo. Jeg kommer ikke dit grunnet at jeg prioriter å feire fødselsdagen min. I fjor gikk dette av stabelen i Vikersund på min fødselsdag, i år har de det dagen før.
Her kommer endelig poenget: JEG HAR ET STORT BURSDAGS ØNSKE, TIL MEG, FRA TOM HILDE, NEMLIG AT HAM VINNER RENNET 19.11.11, SOM EN SLAGS "GAVE" TIL MEG! Om han gjør dette hadde jeg blitt superglad. Det hadde faktisk vert en fin gave vis ham i tillegg hilset til meg å smilte av glede(sistnevnte tror jeg ikke er noen sak for Tom da) Så da vet Tom hva hem har å gjøre for å gi meg et skikkelig kul bursdags gave

1 kommentar:

  1. Veldig fint om bursdagsønsket ditt oppfyltes og fint bilde av deg og ha en fin dag =D

    SvarSlett