tirsdag 29. november 2011

Konkurranse

Nå tenkte jeg at jeg skulle utfordre dere.
Her har dere fått noen bilder.
Spørsmålet er:
Hva er det jeg setter mest pris på?
Hva gjør mest inntrykk på meg?
Hva søker jeg trøst i vis jeg er lei meg?
Hva kan jeg se på i timevis uten å bli lei?

Solnedgangen
Hoppbakken, Lysgårdsbakken.

Møte med Tom Hilde.

Snøen og solskinn!

Sjokoladekake!

Kos med dyrene

Hva har disse tingen til felles?
Skriv den rekkefølgen du tenker at jeg vil gjort det.
Begrunn gjerne svaret ditt.

2 kommentarer:

  1. Hva du setter mest pris på er møte med Tom Hilde.
    Hva som gjør mest inntrykk på deg er solnedgangen og sol og snø.
    Hva du søker trøst i er solnedgangen, sjokoladekake og kos med dyrene.
    Hva du kan se på i timesvis uten å bli lei er hopp.

    Alle tingene har til felles at de passer fint om vinteren, men jeg har ikke noen bedre ide om sammenhengen enn det. Jeg hadde egentlig ikke så lyst på utfordringer nå så jeg svarer på den på denne måten fremfor rekkefølger og begrunnelser og slikt og jeg håper det går bra. Og jeg satser på at du får en superfin helg og har en fin dag =D

    SvarSlett
  2. Morsomt svar du. Jeg trodde du kjente meg betre enn som så. Tror ikke du helt har tenkt på hva som kan være sammenhengen jeg tenkte på da je skrev det, men det var et greit forslag.

    SvarSlett