tirsdag 1. november 2011

November!


Da var November endelig kommet, og min kaktus blomster i takt med mitt litt dårlige humør. Jeg trives så godt på Lillehammer, så da jeg i går måtte si opp hybelen var jeg ikke i særlig humør. Jeg har lyst til å bo her lenger, men nå er jeg snart ferdig om student og jeg synes ikke at det livet som venter meg ser noe særlig morsomt ut siden jeg ikke har noen jobb. Heller ikke noen kjæreste og de som jeg like vet det ikke selv, og de fleste finner jeg her på Lillehammer. Jeg synes at lillehammer ern en koslig by slev om jeg har hatt litt vel lite å gjort her. Jeg hadde det i det lengste håper at jeg kunne finne meg en jobb som kunne gjort slik at jeg kunn bo her i lengre.

Men det kan jo hende jeg kommer tilbake til Lillehammer snart vis jeg får anledning. For lillehammer er en fin by og her er det en hoppbakke og som de fleste vet er jeg en stor hoppfans og jeg liker å bo i en by med hoppbakke.
Men nå må jeg snart legge meg slik at jeg får snudd døgnrytmen min! Natta folkens!

2 kommentarer:

  1. Håper du får kommet fort tilbake til Lillehammer igjen og at alt ordner seg på best mulig måte. Klem <3

    SvarSlett