onsdag 7. september 2011

Bilder fra hybelen min

Hei jeg tenkte at det sikkert er menge som er litt nysgjerrige på hvordan det ser ut på min lille hybel på Lillehammer. Så her legger jeg ut bilder av hvordan det ser ut, jeg må bare beklage litt rot. Det ser faktisk mer rotet ut enn det faktisk er.

Her ser dere fra inngangen til rommet mitt og inn mot kjøkkenet.
Her ser du fra kjøkkenet mot utgangen til rommet mitt til høyre på bildet.
Her er kjøkkenet mitt med komfyr til høyre og et kjøleskap utenfor bildet.
I kjøleskapet det har jeg både en liten fryser og kjøleskap. praktisk.
Jeg har satt et litt personlig preg på det.
Badet: Her dusjen min..
Her vasken og spilen min..
Her er doen og hylene mine.
Dette er altså hybelen min er den ikke vakker. Jeg koser meg isåfall veldig på denne hybelen der jeg rår med helt selv med egen inngang og parkeringsplass.
Er det noen som har noen mening om dette å er det jo bare å skrike ut. Det er alltid hyggelig med kommentarer.

1 kommentar:

  1. Når jeg ser på bildene synes jeg den virker som en koslig hybel :)

    SvarSlett