torsdag 22. september 2011

Tankespinn!

Jeg sitter å ser på et bilde og minnes alt som har vert.
Livet mitt har tildels vert ganke kjedlig, men jeg har også opplevd ting som har rørt meg til tåre i lang tid etter et av de øyeblikkene er dette.
For en tid tilbake spurte en person meg ville du gitt alt for å få den person som du elsker?
Jeg måtte faktisk tenke over det, men inerst inne i hjerte vill jeg nok gjort det. Selv aner jeg ikke hvordan jeg skal forklare person at jeg liker ham. Faktisk er det en av de tinge i livet mitt jeg ikke har full kontroll over. Det er skumlet å kjenne at jeg faktisk kan merke energien hans på lang avstand. Jeg vet at det er menge som er skeptiske til slike rare ting som å se døde og kjenner energier. Man jeg kan betrygge de som er redde at jeg kan ikke merke energien til alle jeg møter det er vist ber noen spesielt utvalgte. Selvsagt kunne jeg trent meg opp til å merk energien til andre også, men det vil bli slitsom i lengden. Jeg lar bare det som kommer komme og de som vil kontakte seg får bare komme og vise seg for meg. Jeg har troen på at det er en mening med dette her å at denne energi som jeg merker er det en grunn til at jeg skal merke, men jeg har bare ikke fått svar på hvorfor ennå.
Hva tenker dere?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar