tirsdag 22. mars 2011

Prisutdeling- Best i landet.

Heisann.
Akkurat nå sitter jeg på Rika hotell på Hamar i bunad klar til fest. Ute blåser det noe forferdeilg og rommet vi har er helt OK. Jeg deler rom med søstern min Berti og mens mamma og pappa ligger på naborommet.
Resepsjonen på Rika Hamar.
Grunne til at vi er her er at vi skal på prisutdelin for beste okse i landet. Det er Geno som betaler reise og opphold, her er all den mat og drikke vi måtte ønske oss inkludert for oss fire, så det er litt av stas for oss. Jeg har minst en milion sommerfugler i maven, men jeg håper det komemr til gå bra. Jeg føler meg superheldig. Hva synes dere om at familin min er hedersgjester på en prisutdeling? Jeg skal blogge mer om selve prisutdelinge sener for nå står de å tripper for at vi skal gå snart.
Vi snakkes!

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med pris og sånt, høres ut som en fin måte å tilbringe kvelden på :)

    SvarSlett
  2. oi så heldige døkk æ da :D håpa du ha haft ei fin feiring :D

    SvarSlett
  3. Så kult! Å være hedersgjest er ikke hverdagskost, værtfall ikke for meg :P hehe... Gleder meg til å lese mer om selve prisutdelingen. Kos deg så lenge :)

    SvarSlett
  4. Det var digg ja, være en del av midtpunktet.

    SvarSlett