tirsdag 8. mars 2011

Lives spill.

Det er sekunden som danner livet, mens minutten går.
Timene danner dagen og dagen år.
Mens årene danner erfaringen du får.
Både med glede og med sår.
Ta vare på sekunde du lever i,
det er ikke lenge det har tenkt å bli.
Minnutten teller og hjerte det slår.
Man vet ikke hvor mange år man får.
Live det leves hvert eneste sekund,
å det er de som teller i såfall i grunn.
Ta godt vare på de små minner, en dag blir det stort.
Kanskje en dag kan akuratt dette sekunde gi deg mot.
Mot til å takle den motgangen du får,
for i liver får du gleder men og noen sår.
Ta vare på hverander og husk min venn,
dem du møter kan du en dag treffe igjen.
Go natt og god dag hva du enn vill,
husk du er også viktig i lives spill.

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker også skihopping. Litt artig at jeg kom innom bloggen din. Stod nesten ved siden av deg i VM i Holmenkollen, på det individuelle rennet i storbakken :) Hihiii...

    SvarSlett
  2. Å du er ikke skadet? Hehe. Tror nesten jeg så deg også, men er ikke helt sikker.
    Jeg er nok ganske stor fan av hopping som du sikkert merket. Takk for komentren hyggelig med folk som komentrerer:) Ha en forsttt fin dag!

    SvarSlett