lørdag 12. mars 2011

Å bety noe for andre.

Hei det har blitt mange dikt her i det siste. Nå tenkte jeg at jeg skulle skrive et innlegg som ikke var et dikt. Jeg sitter her med lekser/skolearbeide som surrer runt i det alrede stappfull hodet mitt i frustasjon. Gruppeoppgaver er ikke alltid så enkle, men jeg må gjennom det, desverre. Går på et deltidsdtudium i pedagogikk, så jeg sier at nå har jeg fått stappa informarsjon inn i hodet i snart 20 år så da er det jammen på tide å finne ut hvordan de har greid det. Det er vel også en del av meg jeg må finn ut hva som er inni eller hvordan det fugerer da må man lære pedagogikk. Jeg er jo den nyskjerrige typen som aldri blir lei av å lære nye ting. Livslang læring er det vist noe som heter og jeg er vel en kandidat til det kan jeg tenke. Nei nå blir det kjedelig for dere som leser og det er jo ikke det som er meningen, kom gjerne med innspill over ting drere vil at jeg skal skrive om. (Jeg er ikke god på smike og klær å slik)Som dere som har lest bloggen min før har skjønt er jeg velig opptatt av hopping og i særlig grad Tom Hilde. Han er den hopperen som jeg har heiet på siden i begynnelsen av 2007. Noen vil kansje spørre seg hvorfor jeg heier på akuratt Tom, og det kommer seg av en vurderign gjort av alle hoppern som var på landslaget 2006/2007 sesongen. Denne vurderingen hadde satte kriterier og ble overleget vunnet av Tom. I dag vet jeg ikke kriteriene og det er det val ingen ander som gjør heller. Så da var dens saken avklart. Men selv om Tom er favoritten heier jeg også på de andre på laget med lik styrke: http://www.nrk.no/nett-tv/indeks/253942/
Det må være helig å være en pesjon som kan glede andre og gi ander så mye inspirasjon. Noen ganger skulle jeg nok ønske at jeg betydde noe ekstra for noen pesjoner, noen jeg kunne gi glede og omsorg til. Men håpet er at det en gang i fremtiden skal få oppleve akuratt dette. I mellomtiden får jeg håpe at min glede kan inspirere til kamp og motiver vis jeg glder menensker har jeg klart å lage en stor glede. Ta vare på hverander og husk at alle mennesker er superviktige enn hvor lite du tror de betyr. Skrives mer senere, men nå MÅ jeg sove. Snakkes!!

5 kommentarer:

  1. Skulle også ønske jeg var en inspirasjon for mange. Men uansett så vil man alltid bety noe for noen :)
    Sv: Ingen varige men! Hehe, syns bare det er kult at noen er litt "gale" og litt utenfor det vanlige A4-mennesket. Tenk hvis alle var det, da ville verden vært en kjedelig plass. Jeg går et studie som heter Bachelor i idrett med spesialisering på trenerrollen, og er ferdig til sommeren. Forresten så liker jeg bloggen din, og kommer til å følge litt med. Er ikke så mange hoppgale folk som blogger :D hehe...

    SvarSlett
  2. Carina Marie: Nei A4 menneske har jeg aldri vært. De kaller med et levende sirkus i positiv forstand da. Bra du ikke har varige men, mange som klagde, men da er det bare å holde seg for øra eler flytte seg. Skrek unna en fortograf i Midtstuen, mend et gjorde ingenting for da så jeg betre. Hehe. Lkke til vider med utdanningen din og livet.

    SvarSlett
  3. Har ikke kommentert før nå fordi jeg ikke har hatt så mye fornuftig å si og jeg har fortsatt ikke så mye fornuftig å si, men jeg liker dette innlegget og jeg syns du formulerer deg godt og sånt :) Videre deler jeg det ønsket jeg og, ønsket om å glede og inspirere andre, det må være fint å kunne gjøre det =D

    SvarSlett
  4. Ja hvem ønker ikke å betyr noe ekstra for noen. Noen ganger kan det bli nok av krangler fra alle mulig kanter. Men noen ganger bør man kansje drømme seg bort i en anne verden i håp om at denne skal bli bedre.

    SvarSlett
  5. Sv: Den er ca 3 meter høy! :D Hihiii...

    SvarSlett