tirsdag 15. mars 2011

En ivrig katt, men lite hell!


Hører du en krapple lyden en gang i blant på videoen det er katten vår Spragels som nok gjern skulle hatt seg en bit av det fin ekornet. Han mjauer og hakker tenner i all ivrighet.

Her kommer et lite eventyr!

Skulle været godt med en liten matbit nå gitt...............et ekte ekorn kunne været god kost til en stakkas katt.......... Pass deg for katten han kan spise deg kjære ekkorn. Jadajada jeg passer meg så godt jeg kan lille kjøttmeis jeg er rask til beins og god til å klatre....
.....hutte meg tu jeg synes jeg høret en lyd jeg gitt............. ....hadde jeg bare komemt gjennom denne sprekken så kunne det blitt ekornstek på meg, men bare vent.....

...Nei nå ble det for skummelt her, jeg tror jeg stikker her fra......

....Mon tro om jeg skulle klarte høyere og ta og hoppe fra den gren der oppe, de så litt letter ut gitt. Nei det ble ingen ekkornstek på meg i dag, men en dag skal jeg få tak i den. Men har du no mat til en stakkes katt?

Snipp snakk snute så var ekornet forvunnet og katten lurt nok en gang!

Ha en fin dag så skrives vi en anne gang, ta vare på dere selv og alle andre.



1 kommentar:

  1. Så søtt innlegg, søte bilder og fin liten historie :) Jeg visste for så vidt ikke at katter spiste ekorn (eller hadde lyst til å spise ekorn), men man lærer noe nytt hver dag. Og ekorn og katter er fine dyr <3

    SvarSlett