onsdag 25. mai 2011

På boligsøk!

Så sitter jeg her igjen å leter febrilsk på Finn.no om det er noen hybler/ leiligheter som passer til meg på Lillehammer. Det er jammen ikke lett for en fattig student å finne seg et passe fint kryp inn til en billig penge. Jeg har liksom lyst till å bo litt sentralt vis jeg ikke kan ha med meg bilen min. Isåfall et sted der det er lett å komme seg på skolen uten for mye brask. Jeg er jo slik at jeg har en tendens til å forsove meg eller stå opp litt sent. Jeg har bodd i mange forskjellige kollektiv å det her ikke funket så godt for meg så jeg har mest lyst til å bo alene slik at jeg blir litt mer selvstendig. På tide vil noen si siden jeg har bodd hjemme og på papiret så kommer jeg vel til å ha folkeregister adresse hjemme, slik jeg her pleid. Men jeg håper at jeg skal komme til et sted der jeg klar å roe meg såpass ned at jeg kan bli der en stund uten å rømme hjem. Ja dette bel mye om hybel søking så vis det er noen som har lyst til å leie ut eller vet om noen som har lyst til å leie ut til en meget rolig student på Lillehammer så er det bare å skrike ut.



Jeg lure forsatt på hvor gammel dere tror jeg er, skriv her og stemm på avstemmingen til høyre?

5 kommentarer:

  1. Hadde jeg vært deg, hadde jeg kjøpt meg leilighet i nærheten av Tom Hilde <333 :D

    SvarSlett
  2. Det er vel litt drastisk det Ine, men jeg kunne gjerne tenkt meg å bodd omtrent der som Tom Hilde bor jeg, for det er velig pent der. Så er det akkuratt passe senteralt i forhold til skole og sånt. Men jeg er en fattig studen og har for det første ikkE råd til å kjøpe meg hus/leilighet(selv om det hadde vært billigest) og for det andre får jeg ikke lån for jeg har ingen fast jobb.

    SvarSlett
  3. Hmmmm, kan ikke hjelpe deg med hybel/leilighet leting, desverre.
    Meeen, håper du finner en løsning! Lillehammer er jo en fin plass :D Lykke til med letingen!

    SvarSlett
  4. Håper du finner deg en grei hybel :)

    Hva heter gata/stedet Tom Hilde bor?

    SvarSlett
  5. Skårset i Nordre Ål på Lillehammer, i følge GD. Jeg vet ikke eksakt hvor ham bor, men jeg tro det kan være i næheten av Nordre ål kirke. Mulig Blesterveien eller der omkring. Men somsagt er bare det en antagelse.

    SvarSlett