lørdag 14. mai 2011

Hekta på et håp om kjærlighet






Hei tenkte jeg skulle skrive en ølite innlegg om den boken som jeg leser for tiden. Jeg her ikke komemt så langt i den, mne jeg tenke at den kanje kunne gi meg noen råd i kjærlighetens vei. Egentlig er boken veldig merklig opplagt og jeg blir jo fort lei at å lese. den er egentlig delt i to og jeg gleder meg sinsykt til omtrent side 240 da jeg er ferdig med første delen. Lure litt på om jeg kan lese det først slik ta jeg liksom her lest den jeg tror jeg har mest nytte at. Men jeg synes absolutt at boken er vert å lese for de som er intrisert i kjærelighetens mysterium, de osm slite med noen som kanje er en smule for forelsket eller de som ikke er forelsket i det hel tatt. de første siden i boka (forordet) er i såfall super intresangt. Jeg anbefaler dere å les den på det varmeste.




(Mulig jeg skriver mer om den senere.)





Utfordringe til mine leser om å gjette hvor gammle jeg er forsetter?

6 kommentarer:

  1. Yay! Anne-Mari skriver om en bok!!! =D
    Anyway, hørtes interessant ut, ikke en bok som jeg kommer til å lese med det første, men jeg er absolutt glad for tips ;)

    SvarSlett
  2. Du bør lese den for den er ganke fin isåfall de to første siden er velig lære rike. Den handler ikke utelukkende om kjælighet den handler om problemene runt manglende eller vanskelig kjærelighet og der kan du jo ha nytte eller? Jeg kan godt paple mer til deg jeg altså hele natta.

    SvarSlett
  3. Den høres fin ut. Den skal jeg prøve ut ;) Jeg er egentlig ikke så glad i å lese bøker, men den hørtes spennende ut :) ...... Over til den andre saken. Jeg tipper fortsatt at du er 13. Eller 12. Det vansklig å si, assa :D Du røper det vel i ett annet innlegg? Neste? :)

    SvarSlett
  4. Neeei! Nå tuller jeg!! :D Herregud, du er jo mye eldre, det ser jeg jo nå! :) Sorry, håper jeg ikke fornærmet deg :O Isåfall var ikke det meningen (a) :)

    SvarSlett
  5. Nei da Ine jeg er ikke fornærmet. Jeg skal avslre hvor gammel jeg er når avstemmingen om hvilke år jeg er født er over. Et hint er jo at jeg er fdt i et av de årene som jeg har satt som alternetiv, så du har nok bommet når du mener jeg er 12-13 år. Men jeg får ta det som et komplimag.

    SvarSlett