fredag 20. mai 2011

Tankespinn om alt.

Hei igjen. Fant ut at Tom Hilde er mentor i prosjektet Morgendagens helter. Det er noe av det jeg skal opp i eksamen om i begynnelsen av juni. 1/4 av eksamen min handler om det prosjektet og det var den delen som jeg synes var mest gøy å skrive om. Derfor så synes jeg at det er var morsomt at Tom var med i det prosjektet. Jeg har et lite håp om at jeg kanskje kan stille ham noen spørmål om prosjektet, må bare manne meg opp litt først. Det er noe rart med den gutten, jeg kjenner ham ikke, men likevel er det som om ham klare å komme seg opp i et eller annet som jeg driver med. Ham er flink til å dra meg opp igjen når jeg er deppet også. setter umåtlig pris på ham. Det er som om jeg har en slags rar tilknyttning til denne gutten uten at ham selv aner det. Jeg er jo så overtoiske at jeg tror at menneske kan være knytett til hverander med usynlig bånd.


Master oppgave.


Jeg har begynt å tenke mer på at jeg skal prøve å få snikret sammen en Masteroppgave. Men siden jeg og ham som vil være veileden min(ikke ham jeg vil ha som veileder) ikke blir enig så sterver jeg som et vont år med å få til noe som helst. Jeg nekter å skrive om turisme da jeg hevder selv at jeg ikke har greie på turisme, men at jeg heller vil skrive om noe jeg faktisk har greie på og klar å forsvare på en slik avhørgreie som jeg skal etter å skrivet oppgaven. Dessuten så er det utelukkend naturforvalningsjobber jeg har lyst til å søke. Jeg har søkt på en jobb i dag som jeg håper jeg kan få innpass i for den virker velig intresang og je tror at med min utdannelse passer jeg perfekt inn i jobben. (nei jeg vil ikke skryte det er bare en faktasetning) Men jeg tror at den forbaskede Masteroppgaven min sperrer alle veier jeg har lyst til å gå. Men jeg skal forsette å kjempe. Jeg skal klare det.

Lillehammer planer.
Til høsten skal jeg kanskje flytt til Lillehammer og det gleder jeg meg velig til for da kommer jeg næremer Lysgårdsbakken. Jeg trives veldig godt på Lillehammer det liksom ikke så langt unna hjemme jeg kan godt nesten ta meg en kvledstur hjem vis jeg finner det for godt. mange synes at Lillehammer er en trist by blantannet søsten min som synes Gjøvik er mye betre, men nå har ikke de være på Lillehammer i annen æren enn sykehuset eller ligende. Jeg liker Lillehammer føler meg litt hjemme der. Håper at jeg kan få lov til å bo der i en preiode. Grunne til at jeg skal flytte er at jeg skal begynne på heltid Pedagogikk i stedet for deltid som jeg går på nå. Jeg håper at jeg kommer inne for jeg ahr sisykt lyst til å få lov til å bli ferdig med det. Å ja jeg har også tenkt på at jeg kommer næremere Tom Hilde siden ham bor på Lillehammer etter det jeg har fått med meg.
Men vis det er noe av dere som kjenner noen på Lillehammer/bor på Lillehammer og vet om noen som har lyst til å leie ut en hybel til høsten til en rolig, blid og snill jente. Jeg vil helst ikke dele med noen andre og vil ha noe for meg selv. Jeg har bil så det hadde vært fint med en parkeringsplass. Da er det bare å skrike ut i komentarfeltet tror jeg vi sier.

Ellers så er det jo forsatt en utfordring til lesene mine å finn ut hvor gammel jeg er?
Dere kan også svare på undersøkelsen på siden av inneleggene.
Vi snakkes.

1 kommentar:

  1. Høres spennende ut :) Lykke til med masteroppgaven og kanskje ditt møte med Tom :D Jeg misunner deg :)

    SvarSlett