lørdag 11. juni 2011

Regn regen og atter regn

Gjesp. Her regen det som det inge himmel skal være. Nå bor jeg på en veiløs gård og da er det godt at man har gode og hjelpsomme naboer.

Vi er forsattt veiløse og kommer til å være det til i morgen ettermiddag. Takstmannen kommer vel ikke før utpå høstparten så jeg tror jeg bare setter meg ned og drar dyna godt oppover øra for nå begynner elvesusen bli plagsom. Vannet fra brønnen er som du skulle tatt det fra en sølepytt og gulbrunt på farve. Gården vår er en eneste leirsuppe så det er verken gøy å være ute eller inne. Jeg legger ut noen bilder fra i går her så kan dere se på de.

Storustbrua den 10.juni 2011

Slik ser gårveien ut i flomvannet.


Denne gropen er omtrent 2 meter dyp, skal prøve å få på komme ned i gropen slik at der får se hvor diget det er.


Kattepine, vår katt er redd for vann da blir flommen en kattepine.Jeg har veldig mange fler bilder, men jeg får rett å slett ikke lasta opp fler bilder. Men jeg skal prøve og oppdatere litt etterhvert så følg med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar