torsdag 2. juni 2011

Bortkommen katte.



Ja da var nok en dag godt tenkte jeg skulle skrive en liten fort oppsummering av dagen.



I dag har vi funnet en katte som vi ikke finner eierne til. Katten vår Spragle er allerede venn med henne og finner vi ikke eieren så vet vi ikke hva vi skal gjøre. Det er noen muligheter for at hun kan bli her. Så viss det er noen som savner katta sin eller vet hvem som saver den så kan der se på bildene i dette innlegget.





Mulighet for at hun har blitt dumpet av noen er jo også tilstede selv om den sesongen ikke har begynt riktig ennå. Men det er en langhåret katte som har begynt å røyte noe fryktelig. Hva synes der om folk som slipper av katter langs veien der det er mye skog eller noe? Jeg synes ikke det er en katt verdig og jeg og min familie kan ikke ta var på alle katter som mennesker ikke vil finne seg i å ha jeg synes at det skulle være en ordning der katte enten kunne levres inne til noe gratis eller vis det ikke kunne finne noe verdig hjem så kunne de fått avlivet dyrene hos en dyrleger for en billig penge. For å slippe de ut i skogen er ingen løsning vis det i det hel tatt er noen som tror at katter eller hunder greier seg i skogen ter dere feil. De greier ikke det for de er vant til et liv i fangenskap.



Pusen på gresset er den bortkommende katta og katten som ligger på hankledene er Spragle.



Dyr har også følelser og jeg skjønner ikke de som gjør dette har samvittighet til å gjøre det. Man slipper jo ikke barna av i et skogkledd område og reiser fra de.




Nå er det få dage igjen på å stemme på hvor gammel jeg er? Ser at det allerede er noen som har stemt.


Vi snakkes!

2 kommentarer:

  1. Søte "Pussi" <3
    Synes det er dumt at noen folk er noen store egoisteruten samvittighet for alt rundt seg! Men jeg skal ta vare på henne dersom ingen ande gjør det!

    SvarSlett
  2. Håper alt ordner seg og at de som eier katten dukker opp :) Og kul ny header!

    SvarSlett