søndag 19. juni 2011

Hjemme igjen!

Tom i supermann drakten sin.


Nå er jeg endlig kommet hjem igjen etter noen dagers ferie. De dagen har jeg brukt til å være på hopprenn. Jeg dro nemelig på sommerhoppuken som begynte på Lillehammer, Lysgårdsbakken på Tirsdag der var det fantaisk vær, etter det dro jeg og en venninne av meg på renn i Gjerpenkollen i Drammen, tross regnvære og at vi begge var gjennomvåte blir jo alt så fantastisk når man kan dele det. Hun er fantastisk jeg er så kjempeglad for at jeg traff henne. Så dro jeg likeså godt på avsluttningen i Midtstua i Oslo siden jeg var i området. Jentene hoppet også å det er jo nesten ennå gøyre å se på for de er så bra. Snakket litt med Anette Sagen også å hun synes det er bra at jeg liker jentehopping også. Viktig å støtte jenten også vet dere.


Det er jo den beste ferien som man kan ha når man får gå på hopprenn og få lov til å snakke med dem litt isåfall. Den som jeg er alle mest glad for at jeg får snakket med er Tom Hilde. Ham er verdens hyggligeste person og så har ham en fantatisk mor i tillegg. Jeg gleder meg allerede til å møte ham igjen. Jeg håper det ikke blir så veldig lenge til.
Vil dere se hvordan det er å være Tom Hilde fans kan der gå inn på denne bloggen her: http://tom-hilde.blogspot.com/ Den er nettopp starte så det kommer mer ettehvert på den.

1 kommentar:

  1. Så fint at du fikk dratt på renn og at du hadde det gøy og jeg syns dette var et koselig innlegg. Klem <3

    SvarSlett