søndag 12. juni 2011

Et stort hull i bakken!

Som dere ser hadd vi altså et velig stort hul i veien etter vannet hadde gjort seg ferdig med sin ferd fredag. Dett hullet førte til at vi ikke kom ut av gården vår i pinshelgen.






Her kommer en oppsumering av helgen hjemme hos oss.


Jeg velger å gjøre det slik:


Vannet renner i en stor foss ned i hullet i veien vår. Ca klokken 13 fredag 10. juni.


Her står jeg den 12. juni klokken ca 16, omternt der fossen kom ned, i hullet som vannet laget fredag. Her var hullet i bakken den 12 juni ca klokken 20.30.


Der skuffa ligger stod jeg bare noen timer før.


Ja slik har altså min pinshelg hvert å nå håper jeg bare at veien blir åpnet igjen slik at jeg kommer meg på rennet som er på Lillehammer den 14 juni.


Legg gjerne igjen en komentar, vi snakkes!

5 kommentarer:

  1. Liker best det siste bildet, jeg da.. :)

    SvarSlett
  2. Oi, det hullet var ganske sykt, det var innmari svært. Jeg skjønner at det må ha gjort å dra fra gården ganske håpløst ja.

    SvarSlett
  3. Oisann :O Syke greier, naturkreftene er ikke til å spøke med!

    SvarSlett
  4. Karoline; Ja jeg ver milt sagt fortvilte en stund. Det er kanje ikke så rart.
    Carina Marie: Ja å dette var gjort på bare noen få minutter. Jeg stod bare å måpte nr jeg fikk se det jeg for det var så uvirkelig.

    SvarSlett