lørdag 14. januar 2012

Mye snø og ny "bolig"

Her bor jeg inntil jeg får noen støtte fra NAV. 



 Ja du ser helt rett det er en snøhule i en snøhaug. Nå er det ikke så langt til de jeg besøker mest for å tilbringe litt varme da, siden snøhaugen ligger beleilig nok i hagen til mine foreldre. Jeg her ingen rett til å få noen slag av støtte og er dermed sent ut i en snøhaug. Grunnen til dette er at siden jeg er under 18 år har ikke mine foreldre forsørgeransvaret for meg og dermed kan ikke NAV kreve at de tar vare på meg. Så i følge NAV skal jeg altså bo i en snøhaug inntil jeg finner med en jobb eller det blir sommer og jeg an slå opp telt. Siste nytt er at jeg ikke lenger har tak så jeg har fri utsikt til himmelen også. Men men når det er på bunn går det jo bare en vei oppover så jeg gleder meg til lånekassen kommer å skal beslaglegge alt jeg eier å har de blir ikke rike på det tro jeg da. De kan jo få litt snø om ikke annet, eller forresten den eier jeg jo heller ikke.

Mye snø!
Ja alt er jo som der skjønner ikke helt galt da, jeg kan jo bo i en snøhaug fordi det er kommet så mye snø. Her er Spragle som kommer på besøk en gang i blant. Ham hadde 3 cm med snø på seg da ham kom inn etter en tur ute i snøværet. Til nå har det kommet 37 cm med snø i gårdsplassen vår. Bevisene kan der se på bildene under.

 37 cm med snø er masse snø altså

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar