tirsdag 10. januar 2012

Hoppfavoritter.


Her er det tre gutter som er klare for hoppuken. Alle hadde kval før det fatale krasjet for Tom Hilde. 
Dette er vel mine favoritter selv om jeg heier på alle de Norske. Men her i huset har vi jo våre bestemte favoritter. Siden jeg er den som er mest hoppfantast her så følger jeg jo opp mest. 
Hvorfor disse tre?
Tom Hilde her jeg jo alltid heiet på se mer om dett her 
Atle Pedersen Rønsen har jeg tro på kommer til å prege hoppsporten snart.
Johan Remen Evensen her jo verden lengste hopp og jeg har troen på ham når de kommer i store bakkene.
Noen av dere vil sikkert si at Tom Hidle er jo ute grunnet skaden, men jeg har troen på at ham kommer sterkere tilbake.  
Jeg tror at Johan kommer til å hoppe langt i VM i Vikersund.
Atle er nok fremtiden hopp.
Jeg ønsker alle lykke til.

Dere kan forsatt utfordre meg på hva der vil høre mer om på denne bloggen.
Vi snakkes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar