søndag 8. januar 2012

Sport og utfordring!


Sportsgal jeg nehei.
I dag har jeg sett på jentehopping foran TVen hel dagen, bare avbrutt av Therese Johaug sin fred oppover monsterbakken. Litt fjøstell ble et tid til mellom sportsnyheten. JA jeg er sportsgal, eller som jeg pleier å si jeg får Hopp innfulens fra midten av November til i midten av Mars. Resultatet var at Anette Sagen kom på en 4 plass etter å ha ligget på en 2 plass etter første omgang. Sagen var eneste norske i dagens finaleomgang. Therese Johaug var den raskeste opp "Monsterbakken" i tid, mens Justina Kovalsik kom først over målstreken etterfulgt av Marit Bjørgen.

Utfordring.
Jeg ble utfordret av min venninne om å svare noen spørsmål. Man skulle ikke skrive svarene for hånd og legge ut bilde. Mer om det kan du lese her
Spørsmålene er som følger:

  1. Bloggen din
  2. Høyrehendt/venstrehendt eller blanding
  3. Bokstaver du liker å skrive
  4. Bokstaver du ikke liker å skrive
  5. Skriv "The quick brown fox jumps over the lazy dog."
  6. Skriv CRAB, HUMOR, KALEIDOSCOPE, PAJAMAS, and GAZILLION in caps.
  7. Skriv utdrag av en sangtekst du liker veldig godt
  8. Skriv hvem du syns bør gjøre dette memet.
  9. Noen siste ord!

Her er mine svar:

For de som ikke ser eller forstår skriften min skiver jeg svar her også.

  1. Mitt liv gjennom mobilen og datan,  http://minopplevelse.blogspot.com/ Mitt liv som Tom Hilde fans,  http://www.tom-hilde.blogspot.com/
  2. Vanligvis høyrehent, men skriv også med venstre. 
  3. A M E H K T
  4. Ø W
  5. The quick brown fox jump over the lazy dog.
  6. CRAB, HUMOR, KALIDOCOPE, PAJAMAS, GAZILLION.
  7. "Det æ nokka med måten du går på, som gjør at resten av verden står still. Æ bli nommen i hele kroppen og du kan få meg dit du vil.  Det æ nokkå med klangen i temmen som gjør at jeg aldri blir lei. Æ blir en oppmerksom lytter når du prate i vei." 
  8. Vet ikke.
  9. Ta godt vare på hverandre. La kjærligheten gro. 
Vis noen har lyst til å prøve denne utfordringen så er det jo bare å legg igjen adressen her.
Kommenter gjerne også og gi meg utfordring til ting dere her lyst til å høre mer om. 
Vi snakkes


1 kommentar:

  1. Kult at du svarte på memet og jeg syns du har fin skrift :) Ha en fin dag!

    SvarSlett