tirsdag 25. oktober 2011

Tom Hilde i avisen, å annet babel!

Dette har jeg troen på! Tom Hilde mener at de norske nå er bedre skodd til vinteren og at Norge vil vinne mer i år. Grunnen til dette er at de har gjort noen endringer i sats og sittestillingen. Dette forteller ham i dagens Dagbladet. Super bra med et skikkelig fint bilde. Jeg merker at jeg begynner å glede meg skikkelig til vinteren for det kommer til å bli gøy. Nå som jeg har flytta til Lillehammer å greier, blir spennende dette. Kjenner sommerfuglen som hopper og flyr inni maven min.
Det var en venninne av meg som tipset meg om reportasjen i Dagbladet. Da jeg leste meldingen var jeg på Standtorget og jeg løp inn i butikken så inni i avisen og der var det et supert fint bilde Av Tom og jeg følte jeg kunne fly. Så lite skal det til for å glede meg. Ellers har det været en super dag, fatteren har være her så det var hyggelig. Jeg vet at når jeg flytter kommer jeg til å savne Lillehammer. Alle de årene jeg har bodd borte har jeg aldri hatt den følelsen. Det er jo bra for jeg håper at jeg kommer tilbake til Lillehammer en dag. :)
Men nå må jeg nesten må legge meg for jeg har visstnok skole i morgen, så kommer vel Tom hjem på fredag og min intuisjon sier at jeg bør prøve å snu døgnrytmen min snart. Men vis det er noen som vet om en jobb i Lillehammer området så er det bare å si fra.

5 kommentarer:

  1. Jeg er så glad jeg gledet deg <3 Og det må innrømmes at jeg personlig elsker høsten og ikke føler det er noe stress med at vinter'n kommer, men den kommer når den kommer, jeg har vintersko, skjerf og varm kåpe, jeg er beredt =D

    SvarSlett
  2. Du vet at klokken bare var 18.50, ikke sant? Litt tidlig er det ikke?

    SvarSlett
  3. Det er da jeg begynte på innlegget. Klokken var ve over 1 når jeg publiserte det.

    SvarSlett
  4. Jeg gleder meg ikke sånn til vinteren med kulde og snø. Men jeg gleder meg til hoppsesongen starter, og alle de andre vinteridrettene :D Weeee!

    SvarSlett
  5. Da er vi 2 om ikke man skal si 3 og halt sikkert flere også.

    SvarSlett