søndag 6. februar 2011

Gi meg neste ukes utfordring!

Bildene blir mye av de samme skal prøve å tatt noen nye bilder og kanskje noen videoer.
I dag har jeg klart 60 hopp og det vil si at jeg har 610 telte hopp totalt. da her jeg igjen 390 hopp før VM. Klare jeg 1000 hopp før jeg reiser til VM?
Jeg har også sett på lagkonkurransen i hopp, der Norge kapret 2 plassen mer om det kan der se på: http://hopphilde.sportsbloggen.com/
Utfordringer min fra forrige uke klarte jeg nesten. Jeg har været ute i minst en time hver dag untatt Torsdag da jeg var på Lillehammer, men hoppet gjennomsnittlig minst 50 hver dag. Jeg har vært ute i 2 til 3 timer untatt Tordag, så jeg lure på synes min blogglesere at utfordringen min er fullført?
Har der noen utfordring til meg neste uke?

Gjerne noe jeg kan gjøre i Vikersund eller ta med meg på reisen. Jeg har ikke nett fra fredag til mandag, men kommer til å oppdatere dere litt over mobil.
Er det noe dere vil se mer av så er det bare å si i fra.

1 kommentar:

  1. Jeg tror du klarer utfordringen med 1000 hopp innen VM og jeg har egentlig ikke noen ideer til utfordring, men du kan jo ha som mål å lage en fotonovelle med bilder du tar i Vikersund eller noe sånt :)

    SvarSlett