fredag 11. februar 2011

Reiser til Vikersund i morgen.


Jeg tenkte egentlig at jeg skulle legge ut en video der jeg fortalte hvor mye jeg gledet meg til Vikersund som jeg reiser til i morgen. Men nå ble det aldri sånn at jeg fikk laget et innlegg med video. Men jeg lover at etter Vikersund kommer det en fyldig video om hvordan jeg har hatt det der. Derfor legger jeg ut en video om hoppgutta sin trening på dans. Det er på en måte en dansevideo, men ikke av meg da. Jeg har bestemt meg for å prøve å lage noen snutter fra Vikersund også, men jeg er ikke sikker på om jeg får det til siden jeg bare har noen få sekunder på meg i film når jeg blogger fra mobilen. Kanskje kan jeg få Tom til å si noe, men ved lenger vidoer må der vent til mandag for at jeg får lagt det ut. Dette er fordi jeg trenger en ledning som jeg overføre på datan, så ha tålmodighet med meg. Det kommer til å komme mer etter jeg har vært i Vikersund. Ellers kommer også min egen løsning på forje ukes utfordring på Mandag. Det blir spenede for dere å se hvilke utfordringer jeg har tatt. Når det gjelder utfordringer er det bare å komme med nye utfordringer som jeg skal blogge om i neste uke.
I dag har jeg hoppet 50 hopp i min egen hoppbakke, noe som betyr at jeg tilsammen har 850 hopp. Målet mitt før Vikersund var 500 noe jeg nådde den 4 februar 2011. Nå gjenstår de 150 hoppene som jeg skal gjennomføre før VM. Jeg lover at jeg skal filme mitt 1000 hopp og legg det ut på bloggen så det kommer sikkert i løpet av enten neste uke eller først i uken etter. Jeg reiser til Oslo 22 februar 2011. Følg med meg på veien vidre og husk DU kan påvirke hva jeg skal blogge om ved å utfordre meg.
Jeg har også i den siste tiden opplevd merklige ting når det gjelder Tom. Det er som om han er ved siden av meg. Muligens kan det komme av at jeg kanskje har en merklig åndleig kontakt med ham, men jeg fårstår at mange av dere kan være skeptike til dette. Vis der vil vite mer kan der lese om det i et tidliger innlegg.
Tror dere på åndelig kontakt og merklige ting eller overtroiske ting?
Ønsk meg lykke til i Vikersund.
Tror dere at jeg klare 1000 hopp til jeg reiser til VM?
Hvorfor kometre der ikke bloggen min?
Hva skal bli neste måntes utfordring?
Tror dere at jeg får snakket med Tom i Vikersund eller i VM?
Men da snakkes vi underveis jeg gleder meg til å høre fra DEG.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar