onsdag 16. februar 2011

1000 hopp til VM, men trenger mer utfordring!

Bildet er tatt av Aftenpostens jornalist Mette Bugge i Vikersund.
Hei i forje uke hadde jeg som utfordring å gi Tom Hilde en klem. Det var noe jeg klarte, men jeg trenger fler utfordriger. Jeg tok også utfordringen om å lage en videoblogg fra Vikersund og det har jeg også gjort. Men jeg har forsatt veldig lite komentare på min blogg. Hva er det dere vil vite mer om. I dag her jeg hoppet 20 hopp grunn er at det er speiblankt på sletta og sporene i tiløpet har drevet igjen. Noen problemer har jeg altså i dag, men jeg skal klare 1000 hopp før VM i Oslo. Tilsammen har jeg dermed 870 hopp til i dag. Tror dere at jeg kare 1000 hopp til VM. Gi meg utfordringer, hva vil der lese meg omdenne bloggen. Hva kan deg til å skrive en komentar til meg? Det er altså ingen unskylning for å ikke komentere alså. Gleder meg til å høre fra DEG.

5 kommentarer:

  1. Jeg tror du kan klare 1000 hopp før VM uten problemer og det var et fint bilde, kult at du var i avisa :)

    Dessverre har jeg ingen utfordringsideer og jeg tror mest det er latskap som er grunnen til at det ikke er så mange kommentarer her. Og om det er en trøst så tar det en stund før man begynner å få en del kommentarer og jeg har blogga i tre år og får fortsatt ikke så mange kommentarer så du er i det minste ikke alene om det.

    SvarSlett
  2. Anonym: Hvilke sminke da? Vanlig sminke, teater sminke eller sminke jeg har på meg på renn?
    Karoline: Du kan jeg bruker hodet å gi meg en utfordring.

    SvarSlett
  3. Sminke du bruker til vanlig vell

    SvarSlett
  4. Anonym: Ja da blir det dårlig sminkevido. Hehe. Jeg bruker ikke sminke til vanlig.

    SvarSlett