onsdag 9. februar 2011

Kryssa 800 hopp idag, å slik så det ut.

Jeg synes at jeg nok sitter litt høyt i tiløpet. Jeg må lenger ned, men jeg er på veig. Jeg vet ikk helt hvordan man fikser slik, men ejg finner det sikert ut.
Jeg treffe hoppkanten litt bakkpå, men det er fordi at jeg har et spretthopp. Jeg er heller ikke helt rein i trokket. Det kan du se med at jeg er like helt utstrat når jeg er på hoppkanten, dermed går noe av trokket mitt i lufta og det er ikke bra for lufta trokker du rett gjennom.
Jeg har rette meg opp i svevet, men jeg er forsatt langt bakpå. Men noen meter kommer jeg jo selv om det ikke er så mange. Men jeg kommer meg.
Landingen er litt bakpå, men er det ikke slik at det er vankelig å holde seg på beina vis man lander i overgangen? Der jeg lander er det omtrent flatt. Jeg tror at jeg må trene meg på å komme meg opp fra å sitte på huk.
I dag har jeg hoppet 60 hopp, dermed er jeg 800 hopp og på det siste hoppet så klarte jeg til å med å stå. Jeg har tenkt å ha 50 hopp i morgen også så da her jeg 850 hopp før jeg reiser til Vikersund.
Jeg har også i dag jula halebeinet mitt en del.
Tror dere at jeg klarer 1000 hopp før VM?
Har dere noen utfordring til neste uke?
Det trenger ikke å være noe som har med hopp å gjøre. Jeg har tatt noen av utfordringen der har gitt meg. Så får der være spent på hva jeg har tatt til utfordring, der får se over helgen om jeg klarer oppdraget fra denne uken.
Så nå har dere sjansen til å få meg til å skrive om noe du liker å høre om utford meg.
Så dere har ikke non unskyling for å ikke kometre.
Vi snakkes i morgen, da skal jeg skrive for siste gang før Vikersund.

1 kommentar:

  1. Det finnes alltid unnskyldninger for å ikke kommentere ting. Som latskap eller at man rett og slett ikke har noe å si og bare vil lese. Men jeg tror du klarer 1000 hopp innen VM, jeg liker innleggene der du har med en del bilder og video og jeg har ikke noen ideer til ting generelt, men kommer jeg på noe skal du få høre det ;)

    SvarSlett