onsdag 2. februar 2011

Ta stast å HOPP!

Hei. Da ble det ikke noe videoblogg i dag heller. I dag her jeg først vært ute på ake tur og kjørt akebrett ned Skogseterlia det er sånn ca 5 kilometer. Det som er spende er om det kommer en bil som møter deg når du fare nedover i 40-50 kilometer i timen. Det er SYYYKT! Kjøre over kjøvingen var egentlig ganske gøy for det humpet noe inne granskogen, nesten som å kjøre over masse hopp. Kult! Etter det tok jeg en tur opp i min egen hoppbakke og tok 6o hopp, så hadde jeg en pause og så klinte jeg til med 40 hopp. Så i dag har jeg prestert 100 hopp, det betyr at jeg har 420 hopp til sammen og er på godt vei til 1000 målet for VM i Oslo. Så var det å benke seg i stolen og ta del i hopprennet fra Klingenthal. Les mer om det på http://hopphilde.sportsbloggen.com/.
I morgen skal jeg til Lillehammer på fylkesykehuset sammen med mamma og bestemor, gruer meg egentlig til glatte gater, men jeg får se bakken jeg elsker Lysgårsbakken. Tom er i Tyskland så ham får jeg ikke møte. Å så skal jeg kanskje klippe meg, jeg liker det ikke, men det må til (ja, det har noe med Vikesund turen i neste uke å gjøre) Skrives mer i morgen, for nå er det natta. Skriv gjerne igjen en hilsen og tenk på neste ukes utfordring. Vidoblogg kommer snart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar