lørdag 19. februar 2011

Frem til VM, men 1000 hopp!

Hei folkens nå er jeg snart i mål i dag her jeg hoppet 20 hopp i dag, men ble da så dårlig at jeg måte gi meg. Hoster og har vont i bringen, så jeg tok et forbad og koser meg. Må ta vare på helsen nå frem mot VM. Skal jo ha full trøkk til å heie på Tom Hilde og co samt jentehoppene. Jeg må sy en drakt til de også og strikke ferdig leggisen kanskje for jeg må jo ha supoerte utstyr til jenten også. Med de hoppen jeg har i dag har jeg 990 hopp og satser på å ha 10 hopp i morgen og dermed være ferdig med det hele. Så det er mulig det blir en video i moregn vis jeg får noen til å filme for meg da. Håper at ejg ikke blir verre heler betre. Er det noen som har noen finr råd mot hoste og vont i bringen tas råden imot med takk. Ha en forsett fin uke, så snakkes vi i morgen.

4 kommentarer:

  1. Må bare få i deg nok drikke, så går det nok bra ;)

    SvarSlett
  2. Takk for rådet:) Jeg vet at jeg ikke er så flink til å få i meg veske, men ejg skal bli bedre.

    SvarSlett
  3. Håper hosten og det andre går fort over og god bedring (kanskje solbærtoddy, kakao eller te hjelper mot hosten, hvis du drikker det når det er veldig varmt og sånt) =D

    Ellers så gratulerer med 990 hopp, da er det ikke mye igjen, detta klarer du suverent!

    SvarSlett
  4. Takk Karo jeg håper også at jeg er frisk til VM. Nå skal jeg pleie kroppen min frem mot VM. Siden ingen gir meg utfordringer så Velger jeg å ta det med knusende ro slappe av med isbiter fotbad og bli oppvertet på alle kanter.

    SvarSlett