tirsdag 8. februar 2011

Hopping er gøy.

Hei sanne folkes. I dag har jeg 70 hopp, selv om jeg landet litt feil første hopp og slod halebeinte mitt. Men det gikk bra i 20 hopp, men etter mitt 20 hopp og en del trøkk på halebainet ble jeg liggende i 15 minutter før jeg klarte å reise meg igjen. Så tok jeg 20 hopp til og da var jeg kommet til 40 så da bestemte jeg meg for at 50 skulle jeg klare før jeg gikk inn og de gjorde jeg også. Så gikk jeg inn for å finn ut mer om halebein som for min del er noe herk. Jeg fant ikke ut mer om hvordan det var. Så derfor fant jeg ut at jeg skulle prøve 20 til og det gjorde jeg, men hadde sinsykt vont bak så jeg klarte nesten ikke sitte. Dermed har jeg fått 740 hopp og satser på å klare 60 hopp i morgen for da bikker jeg 800 hopp.
Anders Jacobsen vant dagens NM mer om det kan du lese på http://hopphilde.sportsbloggen.com/ eller så kan du lese fra Tom Hilde http://www.tom-hilde.com/. Tom Hilde ble nummer 6 kansje det var derfor jeg slod halebeinet mitt i dag, men det kommer til å g over å morgen er jeg på beina igjen.
Tok med et bilde av mamma sine flotte tulipaner.
Tror der at jeg klarer 1000 hopp til VM i Oslo?
Hvordan tror der det går i Vikersund i helgen?
Hvem kommer til å være den første utfor i Vikersund i morgen?
Dere kan forsatt komme med utfordringer til meg. På forhånd takk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar