mandag 7. februar 2011

Utfordring og aktiv hopp.

Hei i dag har jeg igjen været ute og hoppet 60 hopp 20 av disse er med lommelykt. Dermed har jeg 670 hopp totalt, det vil si at jeg har igjen 330 hopp før målet mitt til VM er nådd. Jeg kan se at det er en del som er innom bloggen min, men dere legger ikke igjen kometarer eller utfordringer. Håper dere vil legg igjen noen komentare på hva der syns om bloggen min og kanskje også utfordre meg. Kanskje er det akkurat din utfordring jeg tar og blogger om. Så er det noe du vil se eller ha mer om på bloggen utfordre meg.
Klare jeg 1000 hopp før VM i Oslo, dit reiser jeg den 22 februar 2011?
Hvor mange hopp må jeg greie i morgen for å nå til mitt mål til VM i Oslo?
Utfordringer bør være noe du hadde synes har vært gøy å se, eller være noe som blir en utfordring for meg. Jeg skal til Vikersund på fredag til Mandag så det bør være noe jeg kan ta med eller gjøre der. På fårhånd takk.

3 kommentarer:

  1. Jammen jeg har ikke noen ideer til utfordringer, det er jo vanskelig å kommentere når det du har mest lyst på som kommentar er det jeg ikke har noen ideer til. Men jeg tror du kan klare alt du bestemmer deg for og vil uansett ønske deg lykke til med hoppinga :)

    SvarSlett
  2. Hei
    Flott blogg du har:)
    Vet ikke om en utfordring er å gi Tom Hilde en klem?
    Har du facebook?

    SvarSlett
  3. Åsne: Å gi Tom en klem er absolutt en utfordring, særleig med tanke på at de er gjerdet inn. Det vare en bra utfordring, men det er mye som skal stemme for at ejg får det til. Ja jeg har facebook.

    SvarSlett