fredag 4. februar 2011

Kjøving og aktiv dag.

Hei denne videoen viser kjøvingen som er på sætra.

I dag har jeg kjørt akebrett ned lia igjen og etter det hoppet jeg 60 hopp. Da var de kvalifisering i Oberstdorf mer om det kan du kan du lese på: http://hopphilde.sportsbloggen.com/. Så spiste jeg middag og da var det mørkt så dermed fant jeg en lommelykt og gikk ut med og tok 20 hopp til dermed ble det 80 hopp totalt i dag. Da har jeg passert 500 hopp i bakken. Hva synes dere om vidoen?
Tror dere at jeg klar 1000 hopp til VM?
Har dere noen utfordringer til neste uke?
Jeg skal til Vikersund i på fredag å være der til neste Mandag så jeg håper på en jeg kan ta med meg.

5 kommentarer:

  1. Hei
    Så bra at du liker hopp :)
    Er veldig glad i skihopping selv,men hopper ikke.
    Er bare hoppefan :)

    SvarSlett
  2. Jeg tror du klarer 1000 hopp, ja og jeg syns det høres ut som en fin dag. Ha en flott helg!

    SvarSlett
  3. Jeg hopper bare på langrennski da på et lite hopp i hagen, men det er en utfordring alikevel. Vis du er hoppfan har du vert på hopprenn?
    Karoline: Ja det var en fin dag, å jeg har en flotte helg. Kos deg du også.

    SvarSlett
  4. Jeg var den anonyme som skreiv inbnlegg.
    Ja har vært på hopprenn ja.
    Skal til Vikersund i helga, har vært på en del renn i Kollen og i Planica.
    Har også vært på en del renn i den norske sommerhoppuka som går i juni og buff NC i Marikollen noen år,

    SvarSlett
  5. Jeg skal også på hopprenn i Vikersund i helgen. Jeg gleder meg veldig. Jeg har Tom Hilde som favoritt og har en egen suporterdrakt.
    Jeg skulle ønske jeg kunen været i Planica, men jeg har ikke hatt råd ennå. int at du kometer og kanskje du følger med vidre også.

    SvarSlett